Dobry lunchbox z przegródkami - zdrowy posiłek dla dziecka

Prawidłowe żywienie jest jednym z najważniejszych czynników pozytywnie wpływających na rozwój dziecka. Odpowiednio skomponowany posiłek dostarczy dziecku energii na cały dzień i pozwoli się skoncentrować podczas lekcji. Nie masz pomysłu na zdrowe i pożywne śniadanie do szkoły? Sprawdź nasze propozycje!

Spis treści:
  1. Kolorowe i smaczne kanapki
  2. Owsianka pełna dodatków
  3. Zdrowe i pożywne przekąski

Kolorowe i smaczne kanapki

Kanapki to świetny pomysł na zdrowe śniadanie do szkoły. Są szybkie w przygotowaniu, a pomysłów na ich skomponowanie jest naprawdę wiele. Warto zadbać o to, aby kanapka składała się nie tylko z pieczywa i plastra wędliny. Aby stała się pożywnym i pełnowartościowym posiłkiem, powinna być wypełniona zdrowymi dodatkami. Do wędliny, twarogu lub pasty z wędzonej ryby należy dodać również warzywa. Doskonale sprawdzi się ogórek, papryka, pomidor, rzodkiewka czy sałata. Nie zapominajmy również o tym, że lepszym wyborem będzie pieczywo pełnoziarniste. Zwłaszcza w przypadku niejadków ogromne znaczenie ma również fakt, aby posiłki prezentowały się apetycznie. Kolorowe warzywa sprawią, że zwykła kanapka nabierze smakowitego wyglądu.

Owsianka pełna dodatków

Kolejnym pomysłem na zdrowe śniadania do szkoły jest owsianka. Odpowiednio przygotowana z pewnością przypadnie do gustu Twojemu dziecku. To szybki i łatwy sposób na pełnowartościowy posiłek do szkoły. Płatki owsiane należy zalać wodą lub mlekiem i gotować do miękkości. Następnie, wystarczy dodać starte jabłko, odrobinę cynamonu oraz miodu. Taki posiłek przypadnie do gustu wszystkim fanom słodkości. Do owsianki możemy również dodać zarówno świeże, jak i suszone owoce. Świetnym dodatkiem będą też nasiona, ale także orzechy, które wspomagają rozwój mózgu. Owsianka może więc stanowić zdrowe, pożywne oraz pełne witamin i minerałów śniadanie!

Zdrowe i pożywne przekąski

Zdrowe śniadania dla dzieci do szkoły warto urozmaicić o pyszne i pożywne przekąski, po które łatwo jest sięgnąć w przerwie między lekcjami. Doskonale sprawdzą się świeże owoce (np. banan, jabłko, borówki), orzechy, domowe owsiane ciasteczka, musy owocowe czy placuszki. To przekąski, dzięki którym Twoje dziecko szybko zaspokoi głód i nie będzie miało ochoty na słodycze. Bardzo ważne jest również odpowiednie zapakowanie śniadania do szkoły. W tym celu doskonale sprawdzi się kolorowa śniadaniówka dla dziecka. Zapoznaj się z naszą ofertą! Oferujemy różnego rodzaju śniadaniówki z przegródkami, które przypadną do gustu nawet największym niejadkom!

Zostaw komentarz