Kategorie »
LUNCH BOX » TERMOS » KUBEK TERMICZNY TORBA TERMICZNA » DLA DZIECI » NA NAPOJE » DO KUCHNI » NA PREZENT » ZERO WASTE MARKI »
O nas Contact us Wysyłka Regulamin sklepu Płatności Dlaczego my Media o nas Artykuły Konkurs Zwroty Reklamacje Ochrona danych osobowych Pomagamy

Zmieniamy nawyki żywieniowe!

Zmieniamy nawyki żywieniowe!

Zmiana nawyków żywieniowych

Zmiana nawyków żywieniowych  może wydawać się na poczatku trudna. Przygotowanie zdrowych, świeżych obiadów zniechęca wile osób zanim jeszcze pomyślą o ich przygotowaniu. Można jednak rozpocząć zmiany w dość prosty sposób poprzez wprowadzenie kilku zmian:

  • Róbmy zakupy w sklepach i na bazarkach,  które prowadzą sprzedaż zdrowych produktów
  • Stwórzmy listę zakupów przed wyjściem i koniecznie trzymajmy się jej
  • Starajmy się kupować lokalne jedzenie i w miarę możliwości produkty ekologiczne 
  • Czytajmy etykiety 
  • Usuńmy  niezdrową żywność z szafek kuchennych i lodówki - zastąpmy ją  bogatymi w składniki odżywcze produktami

 Gotowi na zmiany ?  To jeszcze  5 porad i zaczynamy od dziś!

  1. Próbujmy różnych ziaren i kasz, takich jak:  żyto, owies, otręby owsiane, amarantus, gryka, quinosa, bulgur, kiełki pszenicy, brązowy ryż,  jęczmień.
  2. Wymieńmy owoce w puszkach na  brzoskwinie, gruszki, rodzynki, śliwki, morele, żurawiny, ananasa, mango i inne przekąski w wygodnym pojemniku 
  3. Nie kupujmy przetworzonych produktów mięsnych, o wysokiej zawartości tłuszczu a raczej chude , ekologiczne mięso albo produkty zawierające tofu lub inne produkty z dużą zawartością białka pochodzenia roślinnego , takie jak soja, soczewica czy ciecierzyca
  4. Unikajmy produktów, które zawierają  tłuszcze utwardzone - są powszechnie spotykane w ciastkach , czipsach itp.
  5. Słodycze ? Starajmy się mieć pod ręką  miód, syrop klonowy, syrop z agawy czy melasę. To świetnie zastapi rafinowaney cukier.

Powodzenia:)