Zdrowe grillowanie

Zdrowe grillowanie

Zdrowe grillowanie

Nie ma to jak lato i letnie grillowanie. Niektórzy się bronią, bo kiełbacha tłusta, bo karkówka, bo kalorie, ale tak naprawdę można przygotować zdrowego, letniego grilla bez zastanawiania się nad kalorycznością. My dzisiaj w temacie łososia. Przede wszystkim, jak wybrać zdrowego, bezpiecznego dla zdrowia łososia? Łosoś hodowlany, czy wolno żyjący? Który z nich jest zdrowszy? Wydaje się, że oba korzystnie wpływają na nasze zdrowie dzięki zwartości kwasów tłuszczowych omega-3. Jednak norwescy lekarze twierdzą, że łososie hodowlane, w tym najpopularniejszy łosoś norweski, są uboższe w cenne składniki odżywcze, a ich mięso zawiera szkodliwe dla naszego zdrowia toksyny, dlatego bardzo polecamy szukać u dostawców łososia dziko żyjącego, wówczas będziemy mieli pewność, że zjedliśmy zdrowo i nam nie zaszkodzi! Skąd zatem wiedzieć czy kupujemy zdrowego łososia? Po pierwsze kupujmy mniejsze ryby - są młodsze, dzięki czemu mięso jest bardziej delikatne i przede wszystkim mniej zanieczyszczone. Po drugie, ryba nie powinna mieć żadnych plam ani przebarwień, a jej oczy powinny się błyszczeć. Po trzecie, mięso, które zamierzamy zjeść, powinno być sprężyste i uginać się pod naciskiem palca. Jeśli troszkę Wam podpowiedzieliśmy, możecie kupować łososia i grillować! Nawygodnie będzie delikatnego łososia rozłożyć na macie grillowej, żeby upiekł się w całości i nie spadł na rozżarzone węgle. Korzystajcie kochani z uroków lata bo niedługo znowu powrócimy do ciężkiego pochmurnego okresu jesienno zimowego…brr! Jeśli nie macie grilla można skorzystać z mini grilla - składanego, przenośnego, zapakowanego do wygodnej torby, który można ustawić wszędzie, byle na świeżym powietrzu